Repozytorium Theo-logos

Zastosowanie psychologii w reklamie ‒ refleksja etyczna

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Musioł, Gizela
dc.date.accessioned 2024-07-12T11:49:52Z
dc.date.available 2024-07-12T11:49:52Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Studia Teologiczno-Historyczne Śląska Opolskiego, 2002, T. 22, s. 99-114. pl_PL
dc.identifier.isbn 83-88939-42-4
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/18126
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Uniwersytet Opolski. Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego pl_PL
dc.rights Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/ *
dc.subject etyka pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject psychologia pl_PL
dc.subject psychologia w reklamie pl_PL
dc.subject zastosowanie psychologii w reklamie pl_PL
dc.subject fenomen reklamy pl_PL
dc.subject tworzenie efektywnej reklamy pl_PL
dc.subject ambiwalentna wartość zastosowania psychologii w reklamie pl_PL
dc.subject ethics pl_PL
dc.subject commercial pl_PL
dc.subject psychology pl_PL
dc.subject psychology in commercial pl_PL
dc.subject application of psychology in commercial pl_PL
dc.subject phenomenon of commercial pl_PL
dc.subject creating effective commercial pl_PL
dc.subject ambivalent value of using psychology in commercial pl_PL
dc.title Zastosowanie psychologii w reklamie ‒ refleksja etyczna pl_PL
dc.title.alternative Die Anwendung der Psychologie in der Werbung ‒ eine ethische Reflexion pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas