Repozytorium Theo-logos

Komunikacja w internecie jako szansa dla Kościoła na skuteczne funkcjonowanie na rynku medialnym na przykładzie diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej. Website communication model: narzędzie do analizy jakościowej portali internetowych

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Parfianowicz, Wojciech
dc.date.accessioned 2023-02-27T08:30:42Z
dc.date.available 2023-02-27T08:30:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Studia Koszalińsko-Kołobrzeskie, 2014, nr 21, s. 265-279. pl_PL
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/4206
dc.description.abstract Artykuł podejmuje tematykę komunikacji w Internecie z perspektywy Kościoła katolickiego. Autor przedstawia racje, wynikające również z niektórych tekstów magisterium Kościoła, które pozwalają spojrzeć na Internet jako na szansę skutecznej działalności Kościoła w przestrzeni medialnej. Główną tezą artykułu jest przekonanie, że serwisy internetowe prowadzone przez instytucje kościelne muszą charakteryzować się odpowiednią jakością, która w niniejszym opracowaniu rozumiana jest jako wypełnienie funkcji komunikacyjnej. Autor przedstawia również Website Communication Model, czyli narzędzie do analizy stron internetowych pod tym kątem. pl_PL
dc.description.abstract The article focuses on the subject of Internet communication from the perspective of the Catholic Church. The author presents arguments, deriving also from some official documents of the Church, which allow to look at the Internet as an opportunity of effective activity of the Church in the media. The main thesis of the article is the idea that websites run by institutions of the Church must be professional, which in this study is understood as the fulfillment of their communicative function. The author presents the Website Communication Model, as a useful tool to analyze websites from this perspective. en
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wyższe Seminarium Duchowne w Koszalinie pl_PL
dc.rights Attribution-ShareAlike 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ *
dc.subject internet pl_PL
dc.subject komunikacja pl_PL
dc.subject Website Communication Model en
dc.subject komunikacja w internecie pl_PL
dc.subject media katolickie pl_PL
dc.subject Kościół w internecie pl_PL
dc.subject communication en
dc.subject Church communication en
dc.subject websites en
dc.subject Kościół pl_PL
dc.subject Church en
dc.subject Kościół katolicki pl_PL
dc.subject Catholic Church en
dc.subject diecezje pl_PL
dc.subject dioceses en
dc.subject diecezja koszalińsko-kołobrzeska pl_PL
dc.subject media pl_PL
dc.subject cyfrowe środki przekazu pl_PL
dc.subject digital media en
dc.subject komunikacja medialna pl_PL
dc.subject rynek pl_PL
dc.subject market pl_PL
dc.subject rynek medialny pl_PL
dc.subject portal internetowy pl_PL
dc.subject jakość pl_PL
dc.subject quality en
dc.subject analiza jakościowa pl_PL
dc.title Komunikacja w internecie jako szansa dla Kościoła na skuteczne funkcjonowanie na rynku medialnym na przykładzie diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej. Website communication model: narzędzie do analizy jakościowej portali internetowych pl_PL
dc.title.alternative Internetcommunication as a chance for the efficient functioning of the Catholic Church in the market of media on the example of diocese of Koszalin-Kolobrzeg. Website communication model: a tool for qualitative analysis of websites en
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-ShareAlike 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-ShareAlike 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas