Repozytorium Theo-logos

Skuteczna edukacja religijna jako narzędzie aksjonormatywne

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Muńko, Dominika
dc.date.accessioned 2023-04-12T07:15:45Z
dc.date.available 2023-04-12T07:15:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Studia Paradyskie, 2019, t. 29, s. 235–244. pl_PL
dc.identifier.issn 0860-8539
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/5954
dc.description.abstract Celem artykułu jest wskazanie na innowacje pedagogiczne takie jak: przyspieszone czytanie ze zrozumieniem, mnemotechniki oraz notowanie nielinearne jako narzędzia mające służyć podnoszeniu efektywności procesu dydaktycznego, zwłaszcza w odniesieniu do edukacji religijnej. Ze względu na jej specyfikę wyrażającą się w jej sferze formacyjnej ma ona szanse przyczynić się do przełamania kryzysu aksjonormatywnego dotykającego coraz młodsze pokolenia. pl_PL
dc.description.abstract The aim of the article is to indicate on pedagogical innovations as: fast comprehension reading, memory techniques and mind mapping as tools, which should help teachers to improve the effectivness od didactic proces, especially the religious one. Because the religious education has its particular formation aspect it can be essential in breaking the axonorative crisis. pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo Pallottinum pl_PL
dc.rights Attribution-ShareAlike 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ *
dc.subject edukacja pl_PL
dc.subject skuteczna edukacja pl_PL
dc.subject mnemotechniki pl_PL
dc.subject przyspieszone czytanie pl_PL
dc.subject notowanie nieliniowe pl_PL
dc.subject wartości pl_PL
dc.subject wychowanie pl_PL
dc.subject education pl_PL
dc.subject efficient education pl_PL
dc.subject memory techniques pl_PL
dc.subject fast reading pl_PL
dc.subject mind mapping pl_PL
dc.subject values pl_PL
dc.subject nauczanie religii pl_PL
dc.subject teaching religion pl_PL
dc.subject nauczanie pl_PL
dc.subject teaching pl_PL
dc.subject dydaktyka pl_PL
dc.subject didactics pl_PL
dc.subject pedagogika pl_PL
dc.subject upbringing pl_PL
dc.subject nauczanie religii pl_PL
dc.subject teaching religion pl_PL
dc.subject nauczanie pl_PL
dc.subject teaching pl_PL
dc.subject dydaktyka pl_PL
dc.subject didactics pl_PL
dc.subject pedagogika pl_PL
dc.subject pedagogy pl_PL
dc.subject religia pl_PL
dc.subject religion pl_PL
dc.title Skuteczna edukacja religijna jako narzędzie aksjonormatywne pl_PL
dc.title.alternative Efficient religious education as an axonorative tool pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-ShareAlike 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-ShareAlike 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas