Repozytorium Theo-logos

Przeglądaj Roczniki Teologiczne, 2005, T. 52, z. 6 według tytułu

    A A A  

Przeglądaj Roczniki Teologiczne, 2005, T. 52, z. 6 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Fiałkowski, Marek (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005)
  • Fiałkowski, Marek (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005)
    Despite all the efforts done by various organizations, politicians and people responsible for the well-being of nations, the Contemporary situation in the world is marked by armed conflicts, by violence and terrorism. This ...
  • Słotwińska, Helena (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005)
    The article consists of two basie parts. The first one presents the most important forms of popular piety of the Advent and Christmas periods that should be included in catechesis, and in the second one the main issues are ...
  • Domański, Andrzej (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005)
    The author shows the most significant aspects of the Pope’s thought about university. The starting point is the recognition of its nature as a community devoted to scientific search for the truth and to communicating it ...
  • Święs, Kazimierz (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005)
  • Kiciński, Andrzej (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005)
    Catechetic experience confirms that the Church first needs good catechists and only then curricula and catechisms. Contemporary catechetic documents draw the reader’s attention to the necessity of making formation of ...
  • Dziekoński, Stanisław (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005)
    Religious education is an integral part of education in general, and at the same time it has its own specificity, first of all because of the supernatural element present in it. Religious education may be understood as a ...

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas