Repozytorium Theo-logos

Using the Church of England digital media to win believers in the light of the proposals for experiencing Advent and Christmas Season (2022)

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Maciaszek, Paweł
dc.date.accessioned 2024-02-15T08:47:47Z
dc.date.available 2024-02-15T08:47:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Częstochowskie Studia Teologiczne, 2023, T. 50, s. 87-99. pl_PL
dc.identifier.issn 0137-4087
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/13167
dc.description Artykuł w języku angielskim. pl_PL
dc.description.abstract The text describes the ways in which digital media can be used to win believers to the Church of England. Undertaking this media effort is all the more necessary as the Church’s crisis deepens - with fewer and fewer worshippers engaging with their local Christian communities. The first part of this article describes the contemporary problems of the Church of England and attempts to address them through digital media. This description makes a convincing case for the prominent place social media has (should have) in the life of the clergy and laity of the Church of England. The Church is increasingly aware that through its online presence it can be present in people’s everyday lives. The second part of the text shows suggestions for living the Advent and Christmas seasons using websites, Facebook, Instagram and Twitter. The implementation of these proposals is intended to help people not only to find their nearest local Church of England community, but also to personally develop their spiritual life – to revitalise their relationship with God. pl_PL
dc.description.abstract Tekst opisuje sposoby wykorzystywania mediów cyfrowych do pozyskiwania wiernych do Church of England. Podejmowanie tego medialnego trudu jest tym bardziej konieczne, im bardziej pogłębia się kryzys Kościoła – coraz mniej wiernych angażuje się w życie lokalnych wspólnot chrześcijańskich. W pierwszej części artykułu opisane zostały współczesne problemy Church of England i próby ich rozwiązania za pomocą mediów cyfrowych. Opis ten przekonuje o tym, jak znaczące miejsce w życiu duchownych i świeckich Kościoła Anglii zajmują (powinny zajmować) media społecznościowe. Kościół coraz bardziej zdaje sobie sprawę z tego, że przez swoją obecność w Internecie może być obecny w codziennym życiu ludzi. W drugiej części tekstu ukazane zostały propozycje przeżywania okresu Adwentu i Bożego Narodzenia przy wykorzystywaniu stron internetowych, Facebooka, Instagrama i Twittera. Realizacja tych pomysłów ma pomóc człowiekowi nie tylko w odnalezieniu najbliższej lokalnej wspólnoty Church of England, lecz także w osobistym rozwoju życia duchowego – ożywieniu relacji z Bogiem. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.publisher Częstochowskie Wydawnictwo Archidiecezjalne "Regina Poloniae" pl_PL
dc.rights Attribution-ShareAlike 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ *
dc.subject Church of England pl_PL
dc.subject digital media pl_PL
dc.subject Advent pl_PL
dc.subject Christmas Season pl_PL
dc.subject Kościół Anglii pl_PL
dc.subject media cyfrowe pl_PL
dc.subject Adwent pl_PL
dc.subject Boże Narodzenie pl_PL
dc.subject media pl_PL
dc.subject anglikanizm pl_PL
dc.subject Anglicanism pl_PL
dc.subject Kościół w Anglii pl_PL
dc.subject Church in England pl_PL
dc.subject Anglia pl_PL
dc.subject England pl_PL
dc.subject środki masowego przekazu pl_PL
dc.subject mass media pl_PL
dc.title Using the Church of England digital media to win believers in the light of the proposals for experiencing Advent and Christmas Season (2022) pl_PL
dc.title.alternative Wykorzystywanie mediów cyfrowych Church of England do pozyskiwania wiernych w świetle propozycji przeżywania Adwentu i Bożego Narodzenia (2022) pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-ShareAlike 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-ShareAlike 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas