Repozytorium Theo-logos

Przeglądaj Colloquia Theologica Ottoniana według tematu "pedagogy"

    A A A  

Przeglądaj Colloquia Theologica Ottoniana według tematu "pedagogy"

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Briks, Piotr (Arcybiskupie Wyższe Seminarium Duchowne w Szczecinie, 2003)
    Die Interpretation des Koheletsbuches gehört zu den schwierigsten Aufgaben der Exegeten. Meiner Meinung nach die meisten Schwierigkeiten entstehen aufgrund der falschen oder mindestens nicht völlig richtigen Voraussetzungen ...
  • Adamczyk, Jerzy (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017)
    Niniejszy artykuł podejmuje kwestię kwalifikacji rektora wyższego seminarium duchownego w aspekcie kanonicznym. Najpierw ogólnie ukazano przepisy mówiące o zdatności do pełnienia urzędu rektora seminarium. Następnie ...
  • Szpet, Jan (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014)
    Na wiarę jako podstawowy cel katechezy wskazują dokumenty i doświadczenie Kościoła. Wiara ukazana w perspektywie tożsamości katechezy wymaga odnowionego spojrzenia na cały proces jej formacji. Trzeba rozpoznać trudności w ...
  • Marek, Zbigniew (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Szczecińskiego, 2004)
    Author of the article assumes that whenever questions of education are undertaken, apart from the definission of education that is accepted, they refer to a possibility to support pupils in becoming self-dependent, responsible ...

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas