Repozytorium Theo-logos

„Christus als Meister der Kommunikation”. Das Zweite Vatikanische Konzil und die Medien

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Garhammer, Erich
dc.date.accessioned 2024-08-30T09:31:03Z
dc.date.available 2024-08-30T09:31:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Roczniki Teologiczne, 2014, T. 61, nr 12, s. 105-116. pl_PL
dc.identifier.issn 2353-7272
dc.identifier.issn 2543-5973
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/20209
dc.description Artykuł w języku niemieckim. pl_PL
dc.description.abstract Sobór Watykański II był wydarzeniem medialnym. Z jednej strony wzbudził wielkie zainteresowanie mediów. Z drugiej strony sam podjął refleksję nad rolą mediów w przekazie Ewangelii. Refleksja ta znalazła cenny wyraz w soborowym dekrecie Inter mirifica. Od tego czasu w kościelnej ewangelizacji uwzględnia się zarówno rolę mediów w przekazie informacji, jak też mentalność współczesnego człowieka, uformowaną w dużej mierze przez media. Z wielką uwagą do świata mediów podchodzi papież Franciszek. W postawie tej widać echo soborowych ustaleń odnośnie do mediów. pl_PL
dc.description.abstract The Second Vatican Council was a media event. On the one hand, aroused great interest in the media. On the other, he made a reflection on the role of the media in the transmission of the Gospel. This reflection was a valuable expression in the Conciliar decree Inter Mirifica. Since then, in the Church’s evangelization takes into account both the role of the media in the transmission of information, as well as the mentality of modern man formed largely by the media. With great attention to the world of media approaches Pope Francis. This can be seen as an echo of the Council arrangements for media. pl_PL
dc.language.iso de pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego pl_PL
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject sobór pl_PL
dc.subject sobór watykański II pl_PL
dc.subject media pl_PL
dc.subject przepowiadanie pl_PL
dc.subject Franciszek papież pl_PL
dc.subject papieże pl_PL
dc.subject Jezus Chrystus pl_PL
dc.subject komunikacja pl_PL
dc.subject teologia pl_PL
dc.subject council pl_PL
dc.subject Second Vatican Council pl_PL
dc.subject Vatican II pl_PL
dc.subject preaching pl_PL
dc.subject Pope Francis pl_PL
dc.subject Jorge Mario Bergolio pl_PL
dc.subject popes pl_PL
dc.subject Jesus Christ pl_PL
dc.subject communication pl_PL
dc.subject theology pl_PL
dc.subject Zweite Vatikanische Konzil pl_PL
dc.subject Medien pl_PL
dc.subject Verkündigung pl_PL
dc.subject Papst Franziskus pl_PL
dc.subject Theologie pl_PL
dc.title „Christus als Meister der Kommunikation”. Das Zweite Vatikanische Konzil und die Medien pl_PL
dc.title.alternative „Chrystus jako mistrz komunikacji”. Sobór Watykański II i media pl_PL
dc.title.alternative ‟Christ as Master of Communication”: the Second Vatican Council and the Media pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas