Theo-logos Repository

Wykorzystywanie narzędzi public relations w działalności Kościoła

    A A A  

Show simple item record

dc.contributor.author Dembowski, Aleksander
dc.date.accessioned 2023-03-01T14:25:17Z
dc.date.available 2023-03-01T14:25:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Roczniki Teologiczne Warszawsko-Praskie, 2020, t. 16, s. 165-185. pl_PL
dc.identifier.issn 1643-4870
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/4409
dc.description.abstract Narzędzia public relations wykorzystać można przede wszystkim do budowania komunikacji, dobrych relacji i wizerunku Kościoła katolickiego, a także do wychodzenia z kryzysów. Należy z nich jednak korzystać w sposób zintegrowany, w każdym działaniu podejmowanym przez Kościół. Narzędzia te ułatwiają pracę, czyniąc komunikację o wiele prostszą i bardziej skuteczną, pomagają w relacjach z pracownikami - księżmi, świeckimi, a także w dotarciu do bliższych i dalszych grup otoczenia, tworząc również komunikacyjny viral, dzięki któremu Dobra Nowina poprzez świadectwa, rozprzestrzenia się w dalsze rejony grup otoczenia za pośrednictwem obecnych już członków wspólnoty Kościoła. pl_PL
dc.description.abstract Public relations tools can be used, above all, to build communication, good relations and the image of the Catholic Church, and also to emerge from crises. However, they should be used in an integrated way, in every action taken by the Church. These tools facilitate work, making communication much simpler and more effective, help in relations with employees - priests, laymen, as well as in reaching out to closer and further groups of the environment, also creating a communicative viral, thanks to which the Good News, through testimonies, spreads to further regions of the surrounding groups through the members of the Church community already present. pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wyższe Seminarium Duchowne Diecezji Warszawsko-Praskiej pl_PL
dc.rights Attribution-NoDerivs 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ *
dc.subject Kościół pl_PL
dc.subject Church pl_PL
dc.subject public relations pl_PL
dc.subject narzędzia public relations pl_PL
dc.subject public relations tools pl_PL
dc.subject działalność Kościoła pl_PL
dc.subject komunikacja pl_PL
dc.subject zarządzanie pl_PL
dc.subject communication pl_PL
dc.subject management pl_PL
dc.subject Kościół w Polsce pl_PL
dc.subject sytuacje kryzysowe pl_PL
dc.subject emergencies pl_PL
dc.subject środki masowego przekazu pl_PL
dc.subject mass media pl_PL
dc.subject materiały prasowe pl_PL
dc.subject wydarzenie pl_PL
dc.subject event pl_PL
dc.subject eventy kościelne pl_PL
dc.title Wykorzystywanie narzędzi public relations w działalności Kościoła pl_PL
dc.type Article pl_PL


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivs 3.0 Poland Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NoDerivs 3.0 Poland

Search Theo-logos


Advanced Search

Browse

My Account

Like us