Repozytorium Theo-logos

The Ritual Character of the Brand: the Challenge of the New Spaces between Consumerism and Religion

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sawicki, Bernard
dc.date.accessioned 2023-03-02T14:24:50Z
dc.date.available 2023-03-02T14:24:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Polonia Sacra, 2017, R. 21, Nr 4 (49), s. 79-97. pl_PL
dc.identifier.issn 1428-5673
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/4533
dc.description Artykuł w języku angielskim. pl_PL
dc.description.abstract In a world where "everything is connected" even realms which seem remote can be close. The ways of commerce and religion have always crossed, but recently one can speak, at least, about mutual inspiration. To deal with this complex, but fascinating and highly relevant phenomenon it is good to find some categories which make a comparison possible. One of them is rite, whose importance in modern branding is growing. The fact that a sense of community and relations construct both good brands and profound religious experience seems to open up new horizons in a dialogue between economics and religion. en
dc.description.abstract W świecie, gdzie „wszystko jest połączone”, nawet obszary pozornie odległe mogą być bliskie. Drogi handlu i religii zawsze się przecinały, jednakże ostatnio można mówić przynajmniej o wzajemnej inspiracji. By zająć się tym złożonym, lecz fascynującym i wysoce aktualnym problemem, dobrze znaleźć kategorie umożliwiające porównanie. Jedną z nich jest rytuał, którego waga we współczesnym brandingu rośnie. Fakt, że poczucie wspólnoty i relacje budują dobre marki i głębokie doświadczenie religijne wydaje się otwierać nowe horyzonty w dialogu pomiędzy ekonomia i religią. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II pl_PL
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject brand en
dc.subject rites en
dc.subject rituals en
dc.subject religion en
dc.subject relationships en
dc.subject community en
dc.subject consumerism en
dc.subject connections en
dc.subject economics en
dc.subject marka pl_PL
dc.subject obrzędy pl_PL
dc.subject rytuały pl_PL
dc.subject religia pl_PL
dc.subject relacje pl_PL
dc.subject wspólnota pl_PL
dc.subject konsumpcjonizm pl_PL
dc.subject połączenia pl_PL
dc.subject ekonomia pl_PL
dc.title The Ritual Character of the Brand: the Challenge of the New Spaces between Consumerism and Religion en
dc.title.alternative Rytualny charakter marki: wyzwanie nowej przestrzeni między konsumpcją a religią pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas