Repozytorium Theo-logos

Przeglądaj Polonia Sacra według tematu "lekcja religii"

    A A A  

Przeglądaj Polonia Sacra według tematu "lekcja religii"

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Mastalski, Janusz (Wydawnictwo Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie, 2002)
    L'insegnamento efficace esige dall'insegnante un alto professionismo. I fattori che intensificano il processo d'insegnamento insieme a quello d'apprendimento sono: la scienza dell'insegnante stesso, il suo modo pedagogico ...
  • Stypułkowska, Beata (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, 2015)
    Religious education should provide pupils with examples of the life of faith. Such examples can be found, first of all, in the Bible. Both in the Old and in the New Testament, we can read about people who met God and this ...
  • Grümme, Bernhard (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, 2018)
    Der Dialog zwischen Christentum und Islam ist schwierig. Er kann nur erfolgreich sein, wenn er nötige Differenzierungen und zugleich die wirtschaftlichen, historischen und kulturellen Verwurzelungen berücksichtigt. Theologisch ...
  • Śnieżyński, Marian (Wydawnictwo Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie, 2003)
  • Kochel, Jan (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, 2018)
    W Kościele istnieje ciągła potrzeba głoszenia Ewangelii młodym. Kościół pragnie dobrze rozeznać i zidentyfikować najbardziej skuteczne sposoby głoszenia Dobrej Nowiny kolejnym pokoleniom. Lekcja religii może stać się ...
  • Sondej, Czesława Margarita (Wydawnictwo Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie, 2000)
    L’article présente deux aspects du problème: le catéchiste comme enseignant – éducateur et comme témoin. Jusqu’à présent, dans la littérature sur ce sujet existaient deux accents qui montraient clairement le rôle de ...

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas