Repozytorium Theo-logos

Active Learning Serving Family

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Jęczeń, Jarosław
dc.date.accessioned 2023-06-12T07:08:40Z
dc.date.available 2023-06-12T07:08:40Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Roczniki Nauk o Rodzinie, 2010, T. 2(57), s. 207-222. pl_PL
dc.identifier.issn 2081-2078
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/8007
dc.description Artykuł w języku angielskim. pl_PL
dc.description.abstract Nowe media, ukształtowane przez człowieka, teraz kształtują jego samego. Internet kształtuje aktywne nauczanie (w obszarze nauczania) i nowy styl komunikowania w ogóle (w obszarze kultury życia). Interesująca jest także inna relacja, jaka zachodzi pomiędzy aktywnym nauczaniem a interaktywnością. Nauczanie jest częścią stylu życia człowieka, częścią kultury. Zatem aktywne nauczanie zawiera się w interaktywnym stylu życia, zwłaszcza młodego pokolenia, określanego mianem generacji Y. Interaktywność wpływa na aktywne nauczanie i jednocześnie aktywne nauczanie wymusza niejako na stylu życia człowieka nowe zastosowania interaktywności w konkretnych metodach i sposobach docierania do młodego człowieka. Aktywne nauczanie musi być zatem częścią stylu życia każdej rodziny, w której są dzieci. To nauczanie prowadzi do większej interaktywności pomiędzy członkami rodziny, tym samym do skutecznego porozumiewania się między rodzicami a dziećmi, inaczej: między pokoleniem Boomers (dziadkowie) i Generation X (rodzice) a Generation Y. Prowadzi do zaistnienia w rodzinie tych komponentów, które stanowią o aktywnym nauczaniu: wymiana doświadczeń i dialog. Aktywne nauczanie zmienia relacje pomiędzy członkami rodziny, tym samym zmienia współczesną rodzinę. pl_PL
dc.description.sponsorship Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.publisher Towarzystwo Naukowe KUL pl_PL
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject aktywne nauczanie pl_PL
dc.subject aktywne uczenie się pl_PL
dc.subject nowa komunikacja pl_PL
dc.subject komunikacja pl_PL
dc.subject rodzina pl_PL
dc.subject generacja Y pl_PL
dc.subject pokolenie Y pl_PL
dc.subject nowe media pl_PL
dc.subject media pl_PL
dc.subject środki masowego przekazu pl_PL
dc.subject środki społecznego przekazu pl_PL
dc.subject internet pl_PL
dc.subject interaktywność pl_PL
dc.subject active teaching pl_PL
dc.subject active learning pl_PL
dc.subject new communication pl_PL
dc.subject communication pl_PL
dc.subject family pl_PL
dc.subject generation Y pl_PL
dc.subject new media pl_PL
dc.subject mass media pl_PL
dc.subject interactivity pl_PL
dc.title Active Learning Serving Family pl_PL
dc.title.alternative Aktywne nauczanie w służbie rodzinie pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas