Repozytorium Theo-logos

Famille, education et école

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Caekelbergh, Aimé F.
dc.date.accessioned 2023-06-15T11:26:05Z
dc.date.available 2023-06-15T11:26:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Roczniki Nauk o Rodzinie, 2013, T. 5(60), s. 45-62. pl_PL
dc.identifier.issn 2081-2078
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/8262
dc.description Artykuł w języku francuskim. English summary translated by / Autor tłumaczenia streszczenia na język angielski: Tadeusz Karłowicz. pl_PL
dc.description.abstract Since the end of the Second World War, the evolution of the family has dramatically changed. The same goes for the true reality of school and its teaching approach. But can the need for training be limited and express itself outside of real life? A demand for change is prevalent amongst both youth and adults who are seeking real answers to their questions. Lifelong learning becomes reality: this is training for life! There are different potential answers available. Amongst these answers, there is the Rural Family Houses one (MFR – Maisons Familiales Rurales); the Rural Family Houses are grouped within AIMFR, the International Association of Rural Family Houses). pl_PL
dc.description.abstract Od końca drugiej wojny światowej ewolucja rodziny przybrała dramatycznie inny kształt. To samo dotyczy realiów szkoły i jej podejścia do nauczania. Czy jednak potrzeba nauczania może być ograniczana i wyrażana poza realnym życiem? Żądanie zmian jest powszechne zarówno wśród młodych, jak i dorosłych, którzy poszukują rzeczywistych odpowiedzi na swoje pytania. Uczenie się przez całe życie staje się rzeczywistością: jest to nauczanie dla życia! Można potencjalnie uzyskać w tej kwestii rozmaite odpowiedzi. Jedną z nich są Wiejskie Domy Rodzinne (MFR – Maisons Familiales Rurales), należące do AIMFR, Międzynarodowego Związku Wiejskich Domów Rodzinnych. pl_PL
dc.description.sponsorship Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II pl_PL
dc.language.iso fr pl_PL
dc.publisher Towarzystwo Naukowe KUL pl_PL
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject famille pl_PL
dc.subject éducation pl_PL
dc.subject école pl_PL
dc.subject family pl_PL
dc.subject education pl_PL
dc.subject schooling pl_PL
dc.subject schools pl_PL
dc.subject study pl_PL
dc.subject rodzina pl_PL
dc.subject edukacja pl_PL
dc.subject kształcenie pl_PL
dc.subject szkoły pl_PL
dc.subject nauka pl_PL
dc.title Famille, education et école pl_PL
dc.title.alternative Family, Education and School pl_PL
dc.title.alternative Rodzina, kształcenie i szkoła pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas