Repozytorium Theo-logos

Współczesne ukierunkowania niemieckiej pedagogiki religijnej

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Chałupniak, Radosław
dc.date.accessioned 2023-06-27T11:45:49Z
dc.date.available 2023-06-27T11:45:49Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Roczniki Pastoralno-Katechetyczne, 2011, T. 3 (58), s. 155-165. pl_PL
dc.identifier.issn 2081-1829
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/8684
dc.description Summary translated by / Autor tłumaczenia streszczenia: Tadeusz Karłowicz. pl_PL
dc.description.abstract Analyzing German pedagogical-religious publications that appeared in 2009, the author answers the question about the direction, in which modern German religious pedagogy is heading. Tendencies dominating in the works by German religious educationalists are subjected to assessment from the Polish perspective, among them being: understanding of religious pedagogy, the issue of interreligious teaching of religion, the integrity and correlation of the issues taught at school, or empirical research in religious pedagogy. pl_PL
dc.description.sponsorship Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Towarzystwo Naukowe KUL pl_PL
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject pedagogika religijna pl_PL
dc.subject niemiecka pedagogika religijna pl_PL
dc.subject lekcje religii pl_PL
dc.subject nauczanie interreligijne pl_PL
dc.subject integralność treści pl_PL
dc.subject badania empiryczne pl_PL
dc.subject korelacja w nauczaniu religii pl_PL
dc.subject nauczanie religii pl_PL
dc.subject edukacja religijna pl_PL
dc.subject badania pedagogicznoreligijne pl_PL
dc.subject dydaktyka biblijna pl_PL
dc.subject Niemcy pl_PL
dc.subject religious pedagogy pl_PL
dc.subject German religious pedagogy pl_PL
dc.subject lessons of religion pl_PL
dc.subject interreligious teaching pl_PL
dc.subject integrity of the issues pl_PL
dc.subject empirical research pl_PL
dc.subject correlation in religion teaching pl_PL
dc.subject teaching religion pl_PL
dc.subject religious education pl_PL
dc.subject pedagogical-religious research pl_PL
dc.subject biblical dydactics pl_PL
dc.subject Germany pl_PL
dc.subject religia pl_PL
dc.subject religion pl_PL
dc.subject pedagogika pl_PL
dc.subject pedagogy pl_PL
dc.subject edukacja pl_PL
dc.subject education pl_PL
dc.title Współczesne ukierunkowania niemieckiej pedagogiki religijnej pl_PL
dc.title.alternative Modern Tendencies in German Religious Pedagogy pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas