Repozytorium Theo-logos

Kaznodzieja, coach czy influencer? Kogo preferuje współczesny odbiorca medialny?

    A A A  

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Ostafiński, Witold
dc.date.accessioned 2023-03-15T07:52:21Z
dc.date.available 2023-03-15T07:52:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Polonia Sacra, 2021, R. 25, Nr 4 (66), s. 135-149. pl_PL
dc.identifier.issn 1428-5673
dc.identifier.uri http://repozytorium.theo-logos.pl/xmlui/handle/123456789/5158
dc.description.abstract Powszechność Internetu, innowacyjność technologiczna w publikowaniu treści audio i video w sieci internetowej to nowa rzeczywistość medialna i społeczna, która domaga się zrewidowania sposobu głoszenia słowa Bożego we współczesnym świecie. Nowe technologie stwarzają nowe szanse i większe możliwości wpływu na odbiorców poszukujących odpowiedzi nie tylko na egzystencjalne, ale także na duchowe, religijne i transcendentalne pytania. Większa obecność głosicieli słowa Bożego w Internecie oraz poszerzenie ich kompetencji o umiejętności coachingowe i influencerskie stwarza szanse do efektywniejszej ewangelizacji i skuteczniejszej prezentacji treści ewangelicznych. pl_PL
dc.description.abstract Universal internet access and technological innovation in posting audio and video content online has become a new media and social reality, which requires reconsidering the way God’s Word is preached in the modern world. New technologies offer new chances and greater opportunities to influence recipients who seek answers not only to existential, but also to spiritual, religious and transcendental questions. The more prominent online presence of God’s Word preachers and expanding their competences to include coaching and influencer’s skills creates opportunities for more fruitful evangelism and more effective presentation of evangelical content. en
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II pl_PL
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject kaznodzieja pl_PL
dc.subject kaznodziejstwo pl_PL
dc.subject kazania pl_PL
dc.subject trener pl_PL
dc.subject ewangelizacja pl_PL
dc.subject media społecznościowe pl_PL
dc.subject słuchacze pl_PL
dc.subject odbiorcy pl_PL
dc.subject internet pl_PL
dc.subject środki masowego przekazu pl_PL
dc.subject technologia pl_PL
dc.subject społeczeństwo pl_PL
dc.subject preacher en
dc.subject preaching en
dc.subject sermons en
dc.subject coach en
dc.subject influencer en
dc.subject blog pl_PL
dc.subject vlog pl_PL
dc.subject followers en
dc.subject evangelization en
dc.subject social media en
dc.subject listeners en
dc.subject recipients en
dc.subject mass media en
dc.subject technology en
dc.subject society en
dc.title Kaznodzieja, coach czy influencer? Kogo preferuje współczesny odbiorca medialny? pl_PL
dc.title.alternative A Preacher, a Coach, or an Influencer? What is the Contemporary Media Recipient Looking for? en
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Poland

Szukaj w Theo-logos


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Polub nas